0  |  4

مديران، اينگونه كاركنان خود را تضعيف می كنند

مديران، اينگونه كاركنان خود را تضعيف می كنند

مديران، اينگونه كاركنان خود را تضعيف می كنند

كاركنان در مورد مسير شغلي خود به بازخورد نياز دارند، ولي مديرانشان به آنها بازخورد نمي‌دهند.

در يك تحقيق جديد معلوم شد كه 40 درصد مديران هرگز مسير شغلي يك كارمند را حتي در صورت لزوم بررسي نمي‌كنند. در اين تحقيق مشخص شد كه با وجود اينكه 37 درصد كاركنان مي‌گويند تمايل دارند حداقل هر سه ماه يك بار مسير شغلي‌شان مورد بررسي قرار گيرد، ولي بين مديران و كاركنان هيچ ارتباط سازنده‌اي وجود ندارد.

45 درصد ديگر از كاركنان تمايل دارند عملكردشان به طور ساليانه مورد بررسي قرار گيرد تا مطمئن شوند كه حركتشان در جهت درستي است و ارتقاي شغلي‌شان تضمين مي‌گردد.

در اين تحقيق اين سوال‌ها پرسيده شد:

دوست داريد مديرتان هر چند وقت يك بار مسير شغلي شما را بررسي نمايد؟

مديرتان هر چند وقت يك بار مسير شغلي شما را بررسي مي‌نمايد؟

  ناظرانی كه پيشرفت شغلی كاركنانشان را بررسی نمی كنند فرصت تعامل با آنها و حفظ تيم خود را از دست می دهند.  

وقتي كاركنان ندانند چه زمانی ارتقا پيدا خواهند كرد، يا ندانند چطور بايد خودشان را با استراتژي بلندمدت شركت هماهنگ نمايند، به احتمال زياد مدت زيادي در آن شركت دوام نخواهند آورد.

برگرفته از سايت businessinsider.com

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com