1  |  0

پنجمین رویداد کارآفرینی «تازه شو» با موضوع کارآفرینان توان­یاب برگزار می‌شود

پنجمین رویداد کارآفرینی «تازه شو» با موضوع کارآفرینان توان­یاب برگزار می‌شود

21 مرداد نشستی با حضور دکتر ربانی رییس  البرز و مدیران پارک در خصوص برگزاری پنجمین رویداد کارآفرینی "تازه شو" با موضوع کار آفرینان توان­یاب با هدف ترویج، آموزش و انگیزه بخشی فضای کارآفرینی، در دفتر پارک برگزار و هماهنگی های لازم در خصوص اجرای رویداد انجام شد.
آقای خوش آرای مجری رویدادهای کارآفرینی پارک علم و فناوری البرز اظهار کرد: هدف اصلی این رویداد آشنایی توان یابی با مسیر کارآفرینی و ایجاد انگیزه در آن ها می باشد.
وی عنوان کرد: رویداد تازه شو، برای نخستین بار در پارک علم و فناوری البرز طراحی و برگزار شد و قرار است تا با بحث و گفتگو پیرامون مسایل پیش روی کارآفرینی با کارآفرینان موفق، مسیری را پیش روی علاقمندان این حوزه قرار دهد.
مجری رویداد عنوان کرد: رویداد کارآفرینی تازه شو، بطور کل شامل سه پنل بوده که به تناسب هر موضوع و رویداد می تواند دچار تغییراتی نیز باشد بخش های این رویداد عبارتند از:
بخش اول : تاک شو 
در این بخش باتوجه به موضوع رویداد از کارآفرینان موفقی که در این حوزه نقش ویژ هایی دارند دعوت بعمل می آید تا در پنل گفتگو شرکت کنند.
بخش دوم: میز گرد چالشی
در این بخش باتوجه به موضوع رویداد، چالش یا چالش های کارآفرینی در موضوع رویداد مشخص شده و با افراد تاثیرگذار در آن موضوع بحث و گفتگو می شود.
بخش سوم: سخنرانی ویژه
در این بخش از یک کارآفرین بسیار شناخته شده و ویژه دعوت بعمل می آید تا سخنرانی ویژ ه ای در خصوص کارآفرینی خود داشته باشد.
از مسوولین استان البرز، کارآفرینان، خیرین دعوت می شود در این مراسم حضور بهم رسانند.
گفتنی است، این رویداد در 13شهریور سال جاری در محل آسایشگاه خیریه کهریزک شهر کرج برگزار خواهد شد. ضمناً شماره تلفن 34764006-026 ، داخلی 1290 و 1333 جهت پاسخگویی به سوالات و کسب اطلاعات بیشتر اعلام می گردد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: جهاد دانشگاهی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com