0  |  0

کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری 2018 برگزار می شود

کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری 2018 برگزار می شود

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال ۲۰۱۸، از روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه تا روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری که یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود، پس از سی‌وچهار دوره برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.
موضوع اصلی این کنفرانس «حرکت به‌سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» بوده و در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادهای توسعه فناوری به‌ویژه پارک‌های علم و فناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه پایدار بررسی خواهد شد. همچنین ۳۵ مقاله کامل از ۲۲ کشور در روزهای برگزاری کنفرانس به‌صورت شفاهی ارایه خواهد شد.
مهلت نام‌نویسی با تخفیف در این کنفرانس ۱۰ تیرماه سال جاری خواهد بود.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com