1  |  0

آغازپیش شتابدهی استارتاپ‌های نوپای حوزه همگرا

آغازپیش شتابدهی استارتاپ‌های نوپای حوزه همگرا

فراخوان نوپاهای همگرا فرصتی را برای استارتاپ‌های این حوزه فراهم کرده تا با شرکت در دوره‌های پیش شتابدهی آمادگی خود برای جذب سرمایه گذار و حضور در بازار را سرعت بخشند.
 مرکز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی فراخوانی با عنوان " نوپاهای فناوری های همگرا " منتشر کرد تا به واسطه آن حمایت از کسب و کارهای نوپا سرعت بگیرد. البته شناسایی استارتاپ های فعال در حوزه فناوری های همگرا و معرفی آنها به شتابدهنده ها و مراکز حامی توسعه محصول و به هم رسانی فناوران، سرمایه گذاران و توسعه دهندگان کسب و کار به منظور تجاری‌سازی محصولات نوآورانه نیز از جمله اهدافی است که در این فراخوان دنبال می شود.
استارتاپ های حوزه همگرا تا پایان مردادماه سال جاری برای ارسال طرح و ایده خود مهلت دارند از سویی استارتاپ هایی که تا کنون طرح و ایده خود را ارسال کرده اند و داوری طرح آنها انجام شده فرصتی برای آنها فراهم است تا در دوره پیش شتابدهی شرکت داده شوند. در این دوره 12 جلسه ای این استارتاپ‌های نو پا با حضور ا اساتید جوان که تازه از اروپا بازگشته اند و پتانسیل بالایی در این حوزه دارند با شیوه های توسعه بازار محصول خود آشنا می شوند. چرا که این افراد خود این دوره ها را گذرانده اند و دارای استارتاپ هستند.
بر اساس این گزارش، در نخستین دوره پیش شتابدهی استارتاپ های حوزه همگرا 13 تیم حضور دارند تا مدل کسب و کار خود را گسترش دهند. در این دوره ها استارتاپ ها برای ارائه مدل خود با شیوه ای مناسب به سرمایه گذاران آشنا می شوند و اصول تحلیل محصول خود را می آموزند تا بازار خود را بیابند. تمامی استارتاپ های حاضر در این دوره "های تک" بوده که حوزه های مرتبط با فناوری های همگرا و تلاقی فناوری های شناختی زیستی نانو و ارتباطات ار شامل می شود.
فراخوان نوپاهای فناوری های همگرا از اواسط اردیبهشت ماه امسال، توسط مرکز راهبردی فناوری های همگرای معاونت علمی و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی منتشر شد. در این فراخوان شتابدهنده ها، مراکز نوآوری و صندوق های سرمایه گذاری به عنوان حامیان توسعه فناوری حضور دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com