0  |  0

برگزاری استارت‌آپ ویکند هنر

برگزاری استارت‌آپ ویکند هنر

استارت‌آپ ویکند هنر دراصفهان به نشانی خیابان حکیم نظامی- کوچه کلیسا وانک- دانشگاه هنر اصفهان- دانشکده پژوهش‌های عالی هنر و کارآفرینی برگزار می شود.
درباره رویداد:
استارت‌آپ هنر یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که طی ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و به اجرای ایده‌های خود برای شروع یک کسب‌وکار موفق و خلاق بپردازند. این برنامه جهانی تابه‌حال بیش از یک هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در این برنامه شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک قرارگرفته و با کمک‌مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب‌شده‌اند، ایده‌های خود را به کسب‌وکار تبدیل کرده و طرح‌های خود را به نمایش می‌گذارند. پس از داوری، تیم‌های برگزیده معرفی‌شده و موردحمایت قرار می‌گیرند تا طرح خود را به مرحله اجرایی برسانند.
ارزش واقعی استارت‌آپ، کمیت استارت‌آپ‌های شکل‌گرفته نیست بلکه یادگیری از طریق عمل خلاقه، ایجاد روابط عمیق‌تر کاری، تطابق با سرمایه‌گذاران بالقوه، پرورش ایده‌ها و آزمایش در محیطی بدون ریسک و همین‌طور برای بسیاری، برداشتن اولین قدم در مسیر کارآفرینی است. در این رویداد قصد بر این است از ایده‌های هنرمندان و هنرپردازان خلاق دعوت به عمل‌آوریم تا با رویکردی کارآفرینانه و هنری از ایده‌های تمام رشته‌های هنری استفاده شود و این افراد بتوانند به ایده‌هایشان جامه عمل بپوشانند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com