1  |  0

برگزاری جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی

برگزاری جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه این جشنواره از فروردین تا پایان شهریورماه امسال تعیین شده است.
طرح‌های پذیرفته شده در این جشنواره در حوزه‌های مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، برق و کامپیوتر، مکانیک، هوافضا، عمران، طرح‌های صنایع دفاع، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و مکاترونیک خواهد بود.
محورهای پژوهشی طرح‌ها نیز پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و نوآوری و ابتکار است.
لازم به ذکر است ویژه ­نامه انگلیسی حاوی پیشینه، روند رشد و تحولات و فهرست برگزیدگان خارجی هر دوره جشنواره به همراه ویژه­ نامه‌های فارسی و انگلیسی و فراخوان چهار زبانه سی و دومین دوره جشنواره مذکور در بخش گزارشات سایت مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه در دسترس است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دانشگاه شهید‌ بهشتی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com