0  |  1

برگزاری نوآوردگاه با هدف جذب ایده های نوآورانه

برگزاری نوآوردگاه با هدف جذب ایده های نوآورانه

« نوآوردگاه » رویدادی آموزشی - عملی است که به کارآفرینان جوان آموزش می دهد که چگونه می توانند بر پایه ایده های نوآورانه خود، کسب ‌و کاری راه‌ بیاندازند و آن را توسعه دهند. در این رویداد به صورت خیلی ساده و قابل فهم، چالش ها و مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فناوری و روند توسعه و تجاری سازی یک محصول کاربردی مبتنی بر ایده فناورانه، شبیه سازی شده است. نوآوردگاه در مدت زمان 4 روز در تاریخ 13 الی 16 شهریور ماه برگزار می شود. در این مدت شرکت‌کنندگان یاد می گیرند چگونه تیم تشکیل دهند، ایده‌هایشان را امکان سنجی کنند، مدل کسب ‌و‌ کارشان را طراحی کنند، طرح تجاری کسب ‌و‌ کارشان را تدوین کنند و همه این موارد را چگونه در مقابل سرمایه گذار ارائه دهند.
نوآوردگاه با اجرای Gamification یا بازی‌ وارسازی خلاقیت را به رویدادهای کارآفرینی وارد کرده است. به نوعی که تیم ها در نوآوردگاه بودجه مجازی دریافت می کنند و باید هزینه ‌های کسب ‌و کارشان را به صورت شبیه سازی شده از آن بودجه پرداخت کنند. همچنین کارگاه های آموزشی نیز در قالب بازی برگزار می شود و تیم ها امتیازهایی را از مربیانشان دریافت می‌ کنند. در پایان نوآوردگاه تیم ها، طرح و ایده‌ هایشان را در مقابل شتابدهنده‌ها و سرمایه گذاران ارائه می دهند و تیم های برتر مورد حمایت قرار می گیرند.
از تمامی علاقه مندان و صاحبان ایده های نوآورانه در حوزه مکمل های غذایی و گیاهی که ایده هایی متناسب با نیاز بازار و رویکرد فناوری دارند، برای شرکت در این رویداد کارآفرینی دعوت می نماییم تا با ارائه ایده یا طرح خود از مزایای رویداد برای تجاری سازی و راه اندازی کسب و کارهای نوپا بهره مند شوند.
برای حضور در این رویداد لازم است ابتدا در پیش رویداد (سرنخ) بصورت تیمی یا انفرادی ثبت نام کنید. پس از برگزاری پیش رویداد، فرصت تیم سازی (و یا تکمیل تیم) و ایده­ پردازی تا قبل از رویداد نوآوردگاه وجود دارد تا با آمادگی کامل بصورت تیم/ایده در رویداد اصلی حضور پیدا کنید.
سرویس رفت: ساعت 13 الی 13:14 از میدان پارک - بلوار آزادی – نبش آزادی 17 – ایستگاه اتوبوس به مؤسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی
سرویس برگشت: ساعت 18 از مؤسسه به میدان پارک

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: موسسه پژوهش علوم و صنایع غذایی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com