0  |  0

رونق کسب وکار فضای مجازی با توسعه اینترنت روستایی

رونق کسب وکار فضای مجازی با توسعه اینترنت روستایی

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به سفر خود به استان، در اینستاگرام نوشت: یکی از اهداف مهم توسعه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در نقاط روستایی، رونق کسب و کارهای خرد و منحصر به فرد در فضای مجازی است.
وی ادامه داد: از این طریق امکان معرفی و عرضه محصولات و صنایع دستی مردم در دور دست ترین مناطق کشور فراهم خواهد شد.
وزیر ارتباطات گفت: دیروز در مسیر چابهار به زاهدان در تنگه سرحه توقف کوتاهی داشتم و با چند هنرمند سرحه ای دیدار کردم. سکه دوزی و حصیربافی از صنایع دستی ساده اما زیبای این منطقه بود. مطالبه این هنرمندان روستایی برای تقویت پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هم شگفتی‌آور بود و هم خوشحال کننده. آنها دوست دارند صنایع دستی خویش را به ایران و دنیا معرفی و عرضه کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که ظرف یکماه پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت این منطقه کامل شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com