0  |  0

فراهم شدن بستر تجاری سازی محصولات دانش بنیان

فراهم شدن بستر تجاری سازی محصولات دانش بنیان

در راستای برگزاری نخستین جشنواره ایده، رویداد کارآفرینانه، نمایشگاه و هم‌اندیشی شرکت‌های دانش بنیان؛ ضمن بسترسازی برای اجرایی سازی ایده‌های برتر و قابل اجرا، سه حوزه نمایشگاه، هم‌اندیشی شرکت‌های دانش بنیان و رویداد کارآفرینانه موردبررسی قرار می‌گیرد.
با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشک‌سالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی؛ در راستای برگزاری نخستین جشنواره ایده، رویداد کارآفرینانه، نمایشگاه و هم‌اندیشی شرکت‌های دانش بنیان بر روی سه بخش نمایشگاه، هم‌اندیشی شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ویکند تاکید می‌شود.
رویداد کارآفرینانه
در بخش رویداد کارآفرینانه ویکند این جشنواره بررسی ایده ها و انتخاب ده ایده برتر توسط داوران صورت می‌گیرد، همچنین تیم-های متشکل از طراحان ایده، متخصصین کسب‌وکار، برنامه نویسان و گرافیست‌ها، سرمایه‌گذاران تشکیل می‌شوند. این مرحله در روز نخست صورت می‌گیرد و در روز دوم شرایط برای همکاری تیمی گرو ها به منظور خلق مدل کسب‌وکار فراهم می‌شود و در نهایت در روز آخر ایده‌های برتر توسط داوران انتخاب می‌شوند.
نمایشگاه
شرکت های دانش بنیان متقاضی غرفه میتوانند پیش ثبت‌نام برای تخصیص غرفه را از طریق تکمیل و ارسال کاربرگ تقاضای غرفه به آدرس [email protected] انجام دهند. لازم به ذکر است شرایط دریافت غرفه پس از ارزیابی داوران به متقاضیان حائز شرایط، اطلاع‌رسانی خواهد شد.(کاربرگ تقاضای غرفه در وبگاه ستاد در منوی نمایشگاه قرار دارد).
هم¬اندیشی شرکت های دانش بنیان
مراسم هم‌اندیشی شرکت های دانش بنیان در یک روز کاری و با موضوعیت شناسایی، دسته‌بندي، اولويت‌بندي و بررسي مسائل و مشكلات شركت‌هاي دانش‌بنيان توسط متخصصان امر برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با تکمیل و ارسال کاربرگ نظرخواهی به آدرس [email protected]در برگزاری مفیدتر رویداد هم اندیشی کمک کند. (کاربرگ نظرخواهی در وبگاه ستاد در منوی هم‌اندیشی شرکت‌ها قرار دارد).
نخستین جشنواره ایده، رویداد کارآفرینانه و هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور بسط و توسعه فرهنگ ایده پردازی در حوزه آب، خشک‌سالی، فرسایش و محیط‌زیست و رفع و تعدیل چالش‌های موجود در این حوزه، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشک‌سالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com