1  |  0

توسعه فناوری بر عهده‌ی شرکت‌های دانش بنیان

توسعه فناوری بر عهده‌ی شرکت‌های دانش بنیان

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوای و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در توسعه صنعت هوایی کشور، بیان کرد: می توانیم توسعه فناوری‌ها را به شرکت‌های دانش‌بنیان بسپاریم. آ‌نها این توانایی را دارند که با هزینه خیلی کم اما با سرعت خیلی بالا این صنعت را توسعه دهند.
وی افزود: بر اساس طراحی که در بین مسولان این حوزه صورت گرفته قرار بر این است که شرکت‌های دانش‌بنیان با استانداردهای علمی و با هزینه‌های خیلی کم باید در صنعت هوا و فضا فعالیت کنند.
به گفته منطقی، در بخش‌های بالادستی کشور و در توسعه علمی کشور بخش هوایی در اولویت‌های اول قرار دارد. در واقع برای هوا و فضا یک سند توسعه فناوری جامع تعریف شده است تا با کمک این سند به فناوری هوافضا دست پیدا کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com