0  |  1

دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت (Next Up) برگزار می‌شود

دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت (Next Up) برگزار می‌شود

دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت (Next Up) توسط پارک فناوری پردیس به عنوان دبیرخانه شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت در آذرماه سال جاری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و دبیر شبکه انتقال فناوری دی-هشت گفت: نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت توسط پارک فناوری پردیس که عهده دار شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت است، فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرد و با برگزاری اولین دور این نشست در آذرماه سال ۹۶ رسما برگزاری سلسله نشست‌های سرمایه‌گذاری فناوری میان کشورها کلید خورد.
وی در خصوص این نشست گفت: نشست دوم با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا به سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود و در این رابطه از طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری در کشورها از یک طرف و سرمایه‌گذار مستعد و علاقه‌مند از طرف دیگر برای حضور در نشست و ایجاد رابطه اولیه دعوت خواهد شد.
وی افزود:‌ همچون دور اول نشست برگزاری پنل‌های گفتگو و بحث و سخنرانی‌های محوری در خصوص موضوعات روز سرمایه‌گذاری در کشورها و کارگاه‌های آموزشی در دستور کار و برنامه امسال قرار دارد و افزون بر این طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد و امیدواریم یکی از بهترین فرصت‌های جذب سرمایه در چارچوب این نشست میان کشورها در این رویداد رقم بخورد.
صفاری‌نیا درخصوص ثبت نام و حضور در نشست گفت: استارت‌اپ‌های کشورهای عضو سازمان دی-هشت و نیز استارتاپ‌های فعال از تمام کشورهای اسلامی می‌توانند در بستر این نشست طرح‌های نوآورانه یا کسب و کار خود را به سرمایه‌گذاران نشست معرفی کنند. همچنین ثبت نام و دعوت برای حضور سرمایه‌گذاران از کشورهای عضو و دیگر کشورهای مستعد همکاری انجام می‌شود.
صفاری‌نیا در انتها خاطر نشان کرد: «مخاطبین این نشست صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، انجل‌ها، شرکت‌های فناوری علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، مراکز رشد و شتابدهی و کارآفرینان استارتاپی و نوآوارن حوزه‌های مختلف فناوری است که می‌توانند با مراجعه به سایت جامع نشست به نشانی nextupconf.com از جزئیات برگزاری نشست و ثبت نام آگاهی کافی را بدست آورند.
شبکه انتقال و تبادل فناوری اولین نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) را با محوریت هم اندیشی صندوق‌های سرمایه‌گذاری از کشورهای عضو سازمان دی-هشت با حضور بیش از ۴۰ صندوق سرمایه گذاری جسورانه از ۸ کشور برگزار کرد و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده دومین نشست با افزوده شدن محور ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های استارتاپی با نام Next Up با هدفگذاری تمام کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com