0  |  0

رویداد ایده‌های دریایی با موضوع «هوشمند سازی بنادر» برگزار می‌شود

رویداد ایده‌های دریایی با موضوع «هوشمند سازی بنادر» برگزار می‌شود

با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی؛ رویداد ایده‌های دریایی با موضوع هوشمند سازی بنادر با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود.
امروزه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه‌های کارآفرینی و ظهور کسب‌وکارهای نوپا در جهان به وجود آورده است. به‌منظور گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات، مسابقات ایده پردازی در سراسر دنیا و با موضوعات مختلف شکل‌گرفته‌اند تا جریان تبدیل ایده به پدیده و درنهایت ورود به بازار را تسهیل و تسریع کنند.
در این راستا برابر برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد، رویداد ایده‌های دریایی با موضوع   "هوشمند سازی بنادر  " را با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان یکی از بخش‌های چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت  برگزار کند.
بر اساس این گزارش؛ ایده‌های مطرح‌شده ضمن آنکه می‌بایست در راستاي توسعه و رونق صنعت دريايي داخلي باشند، می‌بایست دارای توجیه اقتصادی مناسب باشد. از سوی دیگر طرح ارائه‌شده می‌بایست نوین باشد به این معنا که ايده مشابه اي در داخل کشور مانند آن قبلاً ارائه نشده باشد.
در جریان این رویداد، ایده‌های مرتبط با اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در اولويت انتخاب هستند و ایده‌های با فناوری  بالا و خدمات نوين داراي امتياز مثبت هستند. همچنین ایده‌های دارای طراحی مفهومی یا تولید نمونه اولیه دارای امتیاز ویژه می‌باشند.
بر اساس این گزارش؛ فرم ارائه ایده بر روی پایگاه جشنواره به آدرس www.irandarya.com قابل‌دسترس است، ایده پردازان می‌توانند پس از تکمیل، فرم مربوطه را به ایمیل  [email protected]  ارسال کنند.
لازم به ذکر است مهلت ارسال ایده‌ها تا 25 مهرماه 97 است و این رویداد در تاریخ 1 تا 3 آبان ماه همزمان با چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com