1  |  0

توسعه مراکز نوآوری در دانشگاه علمی کاربردی استان تهران

توسعه مراکز نوآوری در دانشگاه علمی کاربردی استان تهران

شهریار فرهمند‌راد رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب در خصوص تعداد مراکز زیرمجموعه واحد استانی تهران غرب، گفت: 80 مرکز زیر مجموعه این مرکز است که البته در کنار این موضوع تمام مراکز وابسته به ارگان‌ها، سازمان‌ها نهادهای دولتی که فعلا روند پذیرش دانشجوی آنها متوقف شده و در حقیقت منحل شده‌اند را هم در اختیار این واحد قرار دارد.
وی با بیان اینکه نظارت بر واحد استانی تهران غرب یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی تقسیم استان تهران به دو بخش غرب و شرق بوده است، افزود: تیم قوی جهت نظارت بر دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب آماده شده و شاخص‌های متحول شده‌ای برای اعمال نظارت بیشتر در آن مراکز در نظر گرفته شده که بر این اساس می‌کوشیم برای نظارت بیشتر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهرانی غرب در خصوص دستور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای توسعه محیط‌های کار در مراکز این دانشگاه، گفت: توسعه محیط‌های کار از بخش‌های مهم اساسنامه این دانشگاه است که هر مرکزی که فعالیت خود را آغاز می‌کند باید در جوار آن محیط‌های کار و کارگاه در نظر گیرد. این در حالی است که برای هر مرکز استانداردی را تدوین کرده‌ایم که برای مثال هر مرکز آموزشی باید 1400 متر زیربنا داشته باشد.
فرهمندراد در خصوص لزوم ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب، گفت:‌ متاسفانه در این استان مرکز رشد،‌کارآفرینی و نوآوری نداشته‌ایم که با پیش‌بینی صورت گرفته و افزوده شدن نیروهای جدید به این واحد راهکارهایی برای توسعه این بخش در نظر گرفته آیم که به زودی اجرایی خواهد شد.

فهرست مراکز رشد مستقر در استان های کشور

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com