0  |  0

برگزاری هفتمین همایش بین المللی فناوری

برگزاری هفتمین همایش بین المللی فناوری

هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری ICNN2018""  در روزهای 4 الی 6 مهرماه 97 در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه بر پا خواهد شد.
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو از سال 2006 هر دو سال یک‌بار در شهرهای مختلف ایران برگزارشده و مورد استقبال علاقه‌مندان و فعالان آموزشی و پژوهشی این حوزه قرارگرفته است. ازاین‌رو این بار هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو برگزارخواهد شد.
نانوتکنولوژی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نانو زیست‌فناوری، تجاری‌سازی نانو، نانومقیاس و نانو فیزیک را می‌توان از محورهای 14 گانه این همایش برشمرد.این همایش فرصتی برای گردهمایی اعضای هیت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، پژوهشگران و کارشناسان فعال در زمینه علوم و فناوری نانو محسوب میشود.
گفتنی است؛ آخرین فرصت برای ارسال مقالات علمی به هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو، پنجم تیرماه سال جاری است، ازاین‌رو تمامی دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان این حوزه می‌توانند با ارسال مقاله و شرکت در این همایش بین‌المللی، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را با دیگر پژوهشگران این حوزه به اشتراک بگذارند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی ارسال مقاله و شرکت در همایش، می‌توانند به آدرس الکترونیکیwww.icnn2018.ir و www.icnn18.com مراجعه و یا با آدرس پست الکترونیکی [email protected] تماس حاصل کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com