0  |  0

نشست آشنایی با روش‌های تامین مالی برگزار می‌شود

نشست آشنایی با روش‌های تامین مالی برگزار می‌شود

با حضور مدیران بانک توسعه صادرات ایران و صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری، نشست آشنایی با روش‌های تأمین مالی صادراتی در محل معاونت علمی برگزار می‌شود.
به‌منظور آشنایی با روش‌های تأمین مالی صادراتی نشستی با حضور مدیران بانک توسعه صادرات ایران و صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری برگزار خواهد شد که در این نشست به معرفی تسهیلات اعتبار خریدار و فروشنده، تسهیلات قبل و بعد از حمل و ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی پرداخته خواهد شد.
یکی از مسائل مهم هر کسب‌وکار امروزی بخصوص کسب‌وکارهای فعال در حوزه صادرات، بحث تأمین مالی است. امروزه با توجه به اهمیت امر صادرات برای کشورهای درحال‌توسعه به نظر می‌رسد آشنایی با روش‌های تأمین مالی صادرات برای مدیران از اهمیت فراوانی برخوردار باشد؛ لذا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این نشست را با حضور مدیران و فعالان این حوزه در تاریخ 3 مهرماه سال جاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com