0  |  0

نوآوری در فناوری؛ امکان ارسال تصاویر گیف در دایرکت مسیج اینستاگرام

نوآوری در فناوری؛ امکان ارسال تصاویر گیف در دایرکت مسیج اینستاگرام

شرکت سازنده بازی‌های ویدئویی گیفی-Giphy- اخیرا به همراه اینستاگرام اعلام کرده‌اند که قرار است در پروژه‌ای مشترک، امکان ارسال تصاویر گیف-Gifs- را در دایرکت مسیج‌های اینستاگرام امکان‌پذیر کنند. کاربران اینستاگرام از این به بعد می‌توانند در قسمت دایرکت مسیج‌های خود، گزینه ارسال گیف را انتخاب کرده و برای دوستان خود، گیف مورد نظر را ارسال کنند. با انتخاب گزینه ارسال گیف در قسمت دایرکت مسیج، کاربر می‌تواند علاوه بر دسترسی به گیف‌های تِرند و به روز شده، گیف مورد نظر خود را جست‌وجو هم بکند. در این قسمت همچنین گزینه «رندوم» نیز وجود دارد که با انتخاب آن یک گیف به‌صورت رندوم ارسال می‌شود. شرکت گیفی سال‌هاست که امکان استفاده از گیف‌ها را برای برنامه‌های مختلف اجتماعی مانند توییتر، واتس‌اپ، اسنپ چت و Slack ارائه کرده. در اینستاگرام نیز مدت‌هاست که امکان ارسال تصاویر متحرک از طریق Story Stickers ارائه شده که این تصاویر در بالای قسمت Story اضافه می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com