0  |  0

شرکت‌های دانش‌بنیان در مشگین‌شهر افزایش می‌یابد

شرکت‌های دانش‌بنیان در مشگین‌شهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، ابراهیم امامی در جلسه تبیین نقش شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی با حضور روسای ادارات در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه و بنا به تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی‌ها و تولیدات داخلی، گرایش بخش خصوصی به شرکت‌های دانش بنیان حایز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش فناوری در ارزش قابل توجه محصولات گفت: به کار‌گیری فناوری شرکت‌های دانش بنیان در راستای ارزش افزوده مواد خام کشاورزی و تولیدی قابل توجه بوده و برای حمایت از این شرکت‌ها، صندوق‌هایی تحت عنوان صندوق‌های نوآوری و شکوفایی با سرمایه اولیه 3 هزار میلیارد تومان در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

فرماندار مشگین‌شهر خطاب به روسای ادارات بیان کرد: باید با تبیین جایگاه شرکت‌های دانش بنیان زمینه را برای ورود دانش آموختگان به این عرصه فراهم آورید و با برگزاری دوره‌های آموزشی برای سرمایه گذاران، ثمرات اقتصادی بالای این شرکت‌ها را اطلاع رسانی کنید.

امامی با اشاره به تعداد کم شرکت‌های دانش بنیان به ثبت رسیده در سطح استان اردبیل افزود: تا کنون یک هزار و 600 شرکت دانش بنیان در کشور به ثبت رسیده و در صدد هستیم با اطلاع رسانی از سودآوری این شرکت‌ها و جذب نیروهای توانمند تعداد شرکت‌های دانش بنیان را در شهرستان افزایش دهیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مدیریت الگوی مصرف تصریح کرد: دستگاه‌های خدماتی با همت جدی در راستای اصلاح الگوی نامناسب بکوشند و برای حفظ منابع طبیعی برای نسل‌های بعدی در سطح شهرستان فرهنگ سازی کنند.

فرماندار مشگین شهر گفت: توسعه مناطق آزاد و مناطق ویژه با تلاش‌های انجام یافته در سطح استان محقق شده و مشگین‌شهر نیز به عنوان منطقه ویژه گردشگری با سرعین در جلسه استانداری مصوب شده که این موضوع نیاز به تصویب مجلس ندارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com