0  |  0

دو اختراع جدید از سوی هیات علمی دانشگاه یاسوج ثبت شد

دو اختراع جدید از سوی هیات علمی دانشگاه یاسوج ثبت شد

هوشنگ فرجی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سینی (محدب، مقعر) با جریان شعاعی از سوی محمود رضا رحیمی و دستگاه خشک کن بستر سیال ارتعاشی برای خشک کردن گیاهان دارویی از سوی رحیمی رئیس دانشگاه و عضو هیات علمی و با مشارکت رقیه زمانی (دانشجوی دکتری مهندسی شیمی) ثبت و اختراع شده است.
وی اظهارکرد: تاکنون 12 اختراع از سوی دانشگاهیان و اعضای هیات علمی این دانشگاه ثبت و گزارش شده است. رحیمی تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج را 220 عضو عنوان کرد وگفت: دو نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه دانشمند ISI هستند.
سوسپانسیون تفلون در حلال آبی برای ساخت اجزای پیل سوختی اختراع دکتر مهدی خیرمند و دکتر سید محمد اعظمی، الکتروکاتالیست پیل سوختی پلیمری بر پایه کربن های هادی پروتون اختراع دکتر مهدی خیرمند، سیستم کنترل دمای آب و مصرف آن در حمام های خانگی اختراع دکتر کوروش گودرزی از جمله اختراعات این دانشگاه است.
اختراع تداخل سنج با منشور متحرک از سوی دکترشیروان قرائتی، علی همت زاده، احمد قنبری، محبوبه رجائی منش، پرس هیدرولیک سیلوی آزمایشگاهی با قابلیت اندازه گیری فشار از سوی دکتر مسیح اله فروزمند، دستگاه کنترل تجهیزات مصرفی خودرو توسط دکتر کوروش گودرزی از دیگر اختراع های این دانشگاه است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com