0  |  0

صندوق کارآفرینی امید برای کسب و کار خانگی تسهیلات پرداخت می کند

صندوق کارآفرینی امید برای کسب و کار خانگی تسهیلات پرداخت می کند

اصغر نورالله زاده دوشنبه شب در نشستی با کارکنان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: سقف تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی وصنعتی کوچک و خرد با سود چهار درصد تا یک میلیارد ریال است.
وی همچنین اضافه کرد: این صندوق با ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان از ایده های مهم برای طراحی کالا و برند سازی حمایت می کند.
وی در ادامه با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید مکمل صندوق توسعه بخش کشاورزی است تاکید کرد: در حال حاضر نیاز به بازاریابی تولیدات اعضای صندوق خرد زنان روستایی است، هر چند هم اندک باشد، نباید آنها دغدغه فروش محصول خود را داشته باشند.
وی ادامه داد: صندوق های خرد زنان روستایی زنجیره خوبی در حمایت از فعالیت های کشاورزی است و نیاز به طرح تحقیقی توسعه بخش کشاورزی در این زمینه است.
نورالله زاده یادآور شد: مسائل و مشکلات شهرستان های دوره افتاده همانند مرکز کشور یکسان دیده می شود، نیاز است برای حل چالش مناطق دور افتاده قانون بازنگری شود.
این مسئول با بیان اینکه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی، نظام تامین مالی خوبی را طراحی کرده است، افزود: این صندوق ها از کارآمدی لازم و نیز نظارت دولت برخوردار است و تصمیم گیری بخش خصوصی نیز در این صندوق ها حاکم است .
نورالله زاده تصریح کرد: هدف اصلی این است این صندوق ها، نقطه اتصال اقتصاد محلی به اقتصاد ملی و در نهایت به اقتصاد بین المللی باشد.
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با بیان اینکه قانون باید با ظرفیت استان های کم برخوردار همخوانی داشته باشد، پیشنهاد کرد: در صورت لزوم نسبت به بومی سازی قانون و مقرات اقدام کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com