0  |  0

راه اندازی تشکل های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال

راه اندازی تشکل های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال

حجت درخشان روز سه شنبه در نشست فرهنگی ، بصیرتی و تبیین اقتصاد مقاومتی افزود: تشکیل تشکل های دانش بنیان با هدف دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات تولید ، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و ورود مستقیم دانشگاه به تولید بخشی از نیازمندی ها و محصولات مورد نیاز این شهرستان در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.
او اظهار کرد: در این زمینه خط تولید قطعات و لوازم یدکی محصولات ایران خودرو و سایپا با مشارکت مالی این دو شرکت بزرگ خودرو سازی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال راه اندازی خواهد شد.
او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده در رفتار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال بیانگر تاثیرگذاری رفتار و آموزه های اساتید این دانشگاه در 70 درصد از مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشجویان این دانشگاه است.
درخشان همچنین با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج افزود: از آغاز تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از سه سال پیش تاکنون 80 نفر از اساتید این دانشگاه در این کانون عضویت داشته ، پنج حلقه صالحین بسیج تشکیل و 9 حلقه علمی بسیج نیز در توسعه برنامه های علمی دانشگاه فعالیت دارند.
مرتضی ابراهیمی ، رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان اردبیل نیز با تبیین برنامه های این سازمان در اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای احیای تفکر بسیجی ، نشاط بسیجی و پویایی بسیج در دانشگاه های استان است.
در این مراسم با اهدای هدایایی از اساتید بسیجی و فعال فرزند و برادر شهید دانشگاه آزاد اسلامی خلخال تجلیل شد. شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com