0  |  0

توسعه کسب‌وکارهای فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

توسعه کسب‌وکارهای فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و بنیاد نیکوکاری جمیلی با هدف کمک به ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا و تامین اعتبار تولید نمونه محصول و راهبری هسته‌های فناور در محل بنیاد جمیلی به امضا رسید.
جرای برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی و فناوری به صورت مشترک، حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب‌وکارهای جدید به صورت مشترک، تامین کلیه هزینه‌های برگزاری استارت آپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان توسط بنیاد جمیلی، تامین اعتبار تولید نمونه محصول از ایده‌های پذیرفته شده در رویدادها توسط بنیاد حامیان و بنیاد جمیلی و ارائه خدمات زیر ساختی و راهبری هسته‌های پذیرفته شده توسط پارک فناوری دانشگاه تهران از جمله زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.
علاوه بر آن طرفین در ارائه مشاوره و خدمات در حوزه داوری و انتخاب هسته‌های فناور توسط پارک، کمک در تامین منابع مالی لازم برای احداث و تجهیز فضاهای کاری مشترک پارک (Co-Working Spaces) و حمایت مالی و راهبری تیم‌ها و هسته‌ها توسط بنیاد حامیان و بنیاد جمیلی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه در مراحل رشد و توسعه بصورت مشترک متعهد شدند.
مدت اعتبار این تفاهم نامه 3 ساله است که به توافق هریک از طرفین قابل تمدید خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com