0  |  0

برگزاری مسابقه شناسایی برترین ایده‌های فناورانه

برگزاری مسابقه شناسایی برترین ایده‌های فناورانه

در راستای تشویق و حمایت از تحقیق و توسعه و فعالیت‌های پژوهشی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی، مسابقه‌ای به منظور شناسایی برترین مسئله‌های فناورانه برگزار می‌شود.
اهداف این مسابقه متمرکز کردن و تخصیص تسهیلات حمایتی از فعالیت‌های پژوهشی و تحقیق و توسعه در راستای حل مسئله‌های فناورانه برتر؛ -کمک به شناسایی تیم‌ها و متخصصین خلاق به منظور مشارکت با شرکت‌ها در راستای حل مسائل؛ کاهش هزینه‌های پژوهشی و تحقیق و توسعه شرکت‌ها و دسترسی به ایده‌های نوآورانه بیشتر؛ کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و کاهش ریسک توسعه فناوری است. به شرکت‌ها و مسئله‌های فناورانه جوایزی از طرف پارک فناوری پردیس معاونت علمی اعطا خواهد شد.
پارک فناوری پردیس به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور، با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در سال 1384 با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز مهم علمی- پژوهشی کشور در راه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه و ایجاد بستر مناسب برای رشد فناوری و توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان تأسیس شد و به‌عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کند.
تاکنون بیش از 240 واحد فناور و دانش‌بنیان از بین بیش از 1900 متقاضی در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، فناوری نانو، مواد جدید، مکانیک و اتوماسیون به عضویت این مجموعه درآمده و مراکز تحقیق و توسعه یا دفاتر طراحی و مهندسی خود را در پارک ایجاد کرده‌اند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com