0  |  1

#لیدرشیم، همایشی برای انتخاب مدل رهبری متناسب با شما

#لیدرشیم، همایشی برای انتخاب مدل رهبری متناسب با شما

رهبران، رهبر به دنیا نمی‌آیند، بلکه خود را پرورش داده‌اند تا ممکن‌هایی که دیگران نمی‌بینند را ببینند و دیگران را برای ساختن آینده با خود همراه کنند. رهبران پای آنچه که باور دارند، می‌ایستند و با کمک همراهان خود به نتایجی دست پیدا می‌کنند که پیش از آنها وجود نداشته است.

اما چطور می‌توان رهبر شد؟ توانمندی رهبری را باید در دوره‌ه‌های، کاربردی و با تکیه بر منابع آکادمیک به صورت حرفه‌ای آموخت. انتخاب شیوه‌ اثرگذار رهبری بسیار دشوار است. اما برترین مدل رهبری چیست؟ و کدام‌شان برای شخص شما مناسب‌تر است؟

ما باور داریم که رهبر شدن را باید در فضایی خارج از منطقه‌ی راحتی (Comfort Zone) پرورش داد. ما اعتقاد داریم که باید رهبری را زندگی و تجربه کرد. بنابراین کمپ‌های رهبری شاپرک به گونه ای طراحی شده اند که شما در چند شبانه روز رهبر شدن را یاد بگیرید و تجربه کنید و در مواجه شدن با چالش‌ها با همراهی مربیان خبره رهبر شدن و رهبری کردن را بیاموزید.

اثربخشی شیوه آموزشی کمپ سال‌هاست که در دنیا برای پرورش افراد توانمند در ارتش و تیم‌های ورزشی بکار می رود. در دوره کمپ افراد این فرصت را دارند که قلب، ذهن و جسم‌‌شان را بر یادگیری متمرکز کنند. علاوه بر این زندگی کردن با کسانی که مانند شما انتخاب کرده اند که توانمندی رهبری خود را پرورش دهند، تجربه ای بی نظیر خواهد بود. درباره این روش در همایش #لیدرشیم بیشتر صحبت خواهیم کرد.

با ما در همایش #لیدرشیم همراه شوید تا علاوه بر آشنایی با برترین مدل‌های رهبری فردی و سازمانی، بتوانید مناسب‌ترین شیوه پرورش مهارت‌های رهبری را برای خود انتخاب کنید. ما در این همایش کمپ‌های رهبری شاپرک را به شما معرفی خواهیم کرد. با شرکت در همایش فرصتی منحصربفرد خواهید داشت تا در یکی از کمپ‌های رهبری شاپرک ثبت نام کنید.

آنچه در همایش «#لیدرشیم» بدست خواهید آورد:

  • شناخت معتبرترین مدل‌های پرورش رهبری در دنیا
  • یادگیری از تجربیات افرادی که مسیر رهبر شدن را آغاز کرده‌اند
  • آشنایی با روش متفاوت و موثر کمپ‌های رهبری
  • کسب تجربه از مدیران منابع انسانی که برنامه‌های پرورش رهبری را در سازمان خود طراحی و اجرا کرده‌اند.

مخاطبان همایش «#لیدرشیم»:

  • مدیران عامل
  • مدیران سازمانی با حداقل ۲ سال تجربه مدیریتی
  • بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌ها
  • مدیران منابع انسانی
  • مدیران آموزش
  • تمام کسانی که می‌خواهند تاثیرگذاری خود را افزایش دهند!

#لیدرشیم، همایشی برای انتخاب مدل رهبری متناسب با شما

برای ثبت نام کافی‌ست به سایت ایوند و یا وبسایت کمپ‌های رهبری شاپرک سر بزنید:

لینک ثبت نام:

ایوند

وبسایت کمپ‌های رهبری شاپرک:

وبسایت

شما را ۲۷ مهرماه در همایش خواهیم دید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com