0  |  0

رویکرد دانشگاه خلیج فارس؛ توسعه کارآفرینی و نوآوری

رویکرد دانشگاه خلیج فارس؛ توسعه کارآفرینی و نوآوری

عبدالمجید مصلح با اشاره به تحصیل 8 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: تعداد دانشجویان نوورود دانشگاه خلیج فارس دو هزارو 300 نفر است.
وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در 91 رشته مقطع، تحصیل می‌کنند افزود: این دانشگاه دارای 8 دانشکده در شهرهای بوشهر، دشتستان و جم است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه خلیج فارس توسعه کارآفرینی را از ویژگی‌های دانشگاه خلیج فارس دانست و تصریح کرد: رویکرد دانشگاه خلیج فارس توسعه کارآفرینی، نوآوری و ایجاد ثروت از طریق شرکت‌های دانش بنیان است که این امر مستلزم حمایت مسئولان است.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه دشمن برای ناامید کردن دانشجویان از آینده خود، برنامه‌ریزی کرده است اظهار داشت: نقطه قوت نظام اسلامی ایران، همدلی، ایستادگی و مقاومت اقشار مردم به ویژه جامعه علمی است.
حجت‌الاسلام جمالی، زمینه پیشرفت جامعه را علم‌آموزی و دانش بنیانی دانست و تصریح کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم علمی، اقتصادی و صنعتی است که همراهی این ظرفیت‌ها با توسعه برنامه‌های آموزش علمی مهم و ضروری است.
وی تاکید کرد: دانشجویان در عرصه علم آموزی و مسئولان در تامین زیرساخت‌های دانشگاهها و مطالبات دانشجویان باید جهادگونه تلاش کنند.
دراین مراسم از دانشجویان عضو تیم بتن دانشگاه خلیج فارس که در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری انجمن بتن ایران موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شده بودند تقدیر شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگذاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com