0  |  1

برگزاری «رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی»

برگزاری «رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی»

در راستای برگزاری «رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» در چهارمین دوره جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛ ارتباط مستقیم بین صاحبان ایده و رویداد کارآفرینی با سرمایه‌گذران و با حضور شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان این حوزه برقرار می‌شود.
صنایع دریایی به عنوان یکی از صنایع سودآور در دنیا معرفی شده که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. تنوع و گستردگی فعالیت‌های موجود در این صنعت امکان شکل‌گیری و ایجاد کسب‌وکارهای کوچک با سرمایه‌گذاری کم را فراهم می‌کند. متأسفانه در کشور ما اقدامات و فعالیت‌های محدودی جهت رشد و پروش فضای کسب‌و‌کار در حوزه دریا انجام گرفته و نیازمند به توجه ویژه‌ای در این زمینه است؛ در این راستا می‌توان با تشویق فناوران و سرمایه‌گذاری مناسب در ایده‌ها و کسب‌و‌کارهای جدید، فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد کرد و شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی را گسترش داد.
محسن نادری پیکام؛ دبیر بخش «رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» با تاکید بر برقراری ارتباط مستقیم میان صاحبان ایده و سرمایگذاران خبر داد: رویداد استارت‌آپ «اپلیکیشن‌های دریایی» در آبان ماه سال جاری با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذران و با حضور شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان این حوزه برگزار خواهد شد و سپس جلسات خصوصی بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذران برگزار شده و طرح‌های آنان مورد ارزیابی دقیق سرمایه‌گذران قرار خواهد گرفت.
نادری پیکام ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در جهت شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی در حوزه دریا و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی در این راستا برنامه‌ریزی کرده است. یکی از این برنامه‌ها حمایت از برگزاری رویدادهای استارت‌آپی به منظور حمایت از شرکت‌های نوپا و ایده‌پردازان است.
وی تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشد استفاده از اپلیکیشن‌ها و نقش آن‌ها در زندگی مردم و همچنین تنوع فعالیت‌های موجود در حوزه دریا توسعه و فراگیر شدن استفاده از این فناوری، می‌تواند باعث بهبود خدمات و فعالیت‌های صنعتی شود.
وی اضافه کرد: در این رویداد هیج محدودیتی برای زمینه فعالیت اپلیکیشن‌های قابل ارائه در رویداد مطرح نبوده و صرفاً ارتباط و کاربرد آن با حوزه دریا اهمیت دارد. طرح‌های مطرح شده می‌توانند در یک حوزه تخصصی دریا با رویکردهای خدماتی و اجتماعی باشند.
نادری پیکام خاطرنشان کرد: پس از اتمام زمان ارسال طرح‌ها، داوری و ارزیابی اولیه توسط داوران تخصصی صورت پذیرفته و ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برگزیده جهت ارائه در روز رویداد معرفی خواهند شد.
وی در پایان گفت: در روز رویداد شرکت‌کنندگان 10 دقیقه زمان دارند تا طرح‌ها و ایده‌های خود را در مقابل سرمایه‌گذاران و داوران ارائه کنند. در انتها به سه طرح برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. پس از آن جلسات B2B بین صاحبان طرح‌ها و سرمایه‌گذاران جهت تجاری‌سازی و توسعه اپلیکشن‌ها برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com