0  |  0

تقویت نیروی انسانی در حوزه موسسات دانش بنیان

تقویت نیروی انسانی در حوزه موسسات دانش بنیان

سورنا ستاری در سفر به شهرستان محلات و در حاشیه افتتاح نمایشگاه گل های داودی در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۶۰۰ موسسه دانش بنیان در کشور فعالیت دارند که بایستی تامین و تقویت نیروی انسانی برای این شرکت ها مدنظر قرار گیرد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: امروز گسترش فرهنگ کارآفرینی در کشور یک ضرورت است و در این زمینه بایستی شرکت های دانش بنیان مورد حمایت قرار گیرند.
ستاری بیان کرد: شهرستان محلات با بهره گیری از ظرفیت های خود، در حال حاضر توانسته در حوزه صنعت سنگ و همچنین تولید گل و گیاه و ماهی زینتی نقش اثرگذار ایفا کند و اینگونه کارآفرینی و رونق اقتصادی برای این منطقه در حقیقت یک سرمایه ارزشمند و بزرگ است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خاطرنشان ساخت: ظرفیت های موجود و همچنین کارآفرینی موجب شده که در این منطقه آمار بیکاری پایین باشد و فضای مطلوبی برای اشتغال و کسب و کار فراهم شود.گفتنی است نمایشگاه گل های داودی محلات، ۸۷۰ نوع گل داودی را در فضایی به مساحت سه هکتار به نمایشگاه گذاشته و به مدت ۱۲ روز تا دهم آبان ماه سال جاری برپا است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com