0  |  1

برگزاری رویداد استارتاپ فناوری ریتاک

برگزاری رویداد استارتاپ فناوری ریتاک

در سال­‌های اخیر استفاده از فناوری‌های نوین در ارتباطات بسیار پر کاربرد شده است، تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌­ها و اپلیکیشن‌­های گوناگون نقش تاثیرگذاری در زندگی بشر داشته­اند و تعجب آور نیست اگر در آینده ای نه چندان دور تمام زندگی به گونه مجازی و آنلاین پیش رود و خیلی از مشاغل جای خود را به اپلیکیشن‌های نوظهور دهند.
تا چندی پیش صحبت از اثرات منفی فناوری بود و پژوهشگران به دنبال راه­هایی برای حذف آن بودند اما در سال­‌های اخیر پژوهش‌­ها به سمت دیدن اثرات مثبت و تاثیرهای مهم این فضا برآمده‌­اند زیرا همگان واقف‌­اند که امکان حذف این فناوری پرکاربرد نیست اما می‌توان با طراحی برنامه‌­های موثر از قدرت نفوذ و جذابیت بالای تلفن های همراه هوشمند، اپلیکیشن ها و بازی های دیجیتال در راستای بهبود زندگی بشر استفاده کرد.
رویداد ریتاک در تلاش است برای دانشجویان، دانش آموختگان و علاقه مندان حوزه های یادگیری، روانشناسی، تکنولوژی و کودک دریچه ای تازه به سمت طراحی اپلیکیشن ، بازی‌های دیجیتال و در مجموع فناوری‌­های نوین باز کند تا با کاربست اصولی راه‌­های توسعه نرم افزار آشنا شوند و بتوانند به درست‌ترین شیوه ممکن به طراحی محصولات محتوا محور آموزشی، درمانی برای کودکان و نوجوانان که گروه مهم و تاثیر پذیر جامعه هستند بپردازند. در این رویداد که ۳ هفته به طول خواهد انجامید بعد از گذراندن کارگاه‌­های تعریف شده و مناسب گروه­‌بندی انجام خواهد گرفت و افراد در یک ماراتون دوروزه به بسط ایده­‌های خود خواهند پرداخت و در مسابقه شرکت می­‌کنند.رویداد استارت‌آپ فناورانه ریتاک، روز پنج‌شنبه ۳ و جمعه ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.
مراحل رویداد:
۱- ثبت‌نام: مهلت ثبت‌نام در رویداد از ۱۵ شهریورماه ۹۷ آغاز خواهد شد و تا ۱۵ مهرماه ادامه می‌یابد.
۲- افتتاحیه: مراسم افتتاحیه صبح پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه خواهد بود.
۳-کارگاه‌های آموزشی: کارگاه‌ها از تاریخ ۱۹ مهر لغایت ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود.
۴- مسابقه کارآفرینی: تیم‌سازی ۲۷ مهرماه و بعد از پایان کارگاه‌ها خواهد بود و مسابقه ۳ آبان شروع شده و ساعت ۱۲ روز جمعه ۴ آبان ماه به پایان خواهد رسید.
۵-اختتامیه: اختتامیه و داوری محصولات و اهدای جوایز ساعت ۱:۳۰ دقیقه روز جمعه ۴ آبان ماه برگزار می‌گردد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: رویداد استارتاپ فناورانه ریتاک
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com