0  |  0

برگزاری جشنواره ایده سبزکوه

برگزاری جشنواره ایده سبزکوه

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام سومین جشنواره «ایده سبزکوه» در استان خبر داد. مجتبی بنیادیان اظهار کرد: سومین دوره جشنواره ایده سبزکوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش بنیان با همکاری بنیاد نخبگان استان، مراکز رشد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره با شعار هدایت، مهارت و حمایت در دو محور عمومی جشنواره «کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی وعلوم پزشکی» و در بخش اختصاصی «بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات،رسانه ملی و فضای مجازی » برگزار خواهد شد.
بنیادیان تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و دانش آموزی برگزار و ایده‌های برتر دانش‌آموزی در هفته پژوهش و فناوری اعلام می‌شود.
وی گفت: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار خواهند شد.
رئیس بنیاد نخبگان استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 30 آبان ماه 97 فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایده سبزکوه به نشانیsabzkoohchb.ir ایده‌های خود را در سامانه ثبت کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com