0  |  1

اجرای برنامه‌های بین رشته ای کارآفرینی و مدیریت در علوم پزشکی

اجرای برنامه‌های بین رشته ای کارآفرینی و مدیریت در علوم پزشکی

دکتر سودابه وطن خواه مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در شورای آموزشی که در راستای تحقق دانشگاه نسل سوم برگزار شد با ضرورت ایجاد برنامه های آموزشی بین رشته ای پیشنهادی موافقت شد.
وی افزود: برنامه های آموزشی بین رشته ای شامل کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی در نظام سلامت، کارشناسی ارشد رشته فارماکوکینتیک بالینی، کارشناسی ارشد سلامت معنوی، دکتری تخصصی (Ph.D) رشته کارآفرینی در نظام سلامت، کارشناسی ارشد ارتقا ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها، دکتری تخصصی (Ph.D) توانبخشی عصبی است.
مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: در شورای آموزشی مقرر شد که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به جای دروس اختیاری برنامه های آموزشی مصوب، واحدهای درسی بین رشته ای جدید (جمعا به تعداد ۱۷ درس در گروه های آموزشی در دانشکده های مختلف) حداکثر به میزان ۲۰ درصد ارائه شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com