0  |  0

فراخوان سومین دوره رویداد تخصصی کارآفرینی «چکاوک»

فراخوان سومین دوره رویداد تخصصی کارآفرینی «چکاوک»

سومین دوره رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه علوم انسانی «چکاوک» با همکاری دانشکده اقتصاد و مرکز کارآفرینی دانشگاه از تاریخ ۹ تا ۲۵ آبان ماه در محل دانشکده اقتصاد برگزار می گردد.
رویداد «چکاوک» باهدف آشنایی دانش‌آموختگان علوم انسانی با ادبیات کارآفرینی و همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین فعالین اقتصادی و ایده پردازان در زمینه علوم انسانی، برگزار می گردد. این رویداد برای دانشجویان مستعد علوم انسانی کارگاه‌های عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، تا ضمن آشنایی با فضای کسب‌وکار و کارآفرینی، در قالب تیم‌های مختلف استارت‌آپی با یکدیگر رقابت نمایند.
دکتر حسن طائی رئیس این رویداد علمی با توجه به سیاست دانشگاه برای حمایت از توسعه کسب و کار دانشجویی و فراهم نمودن زمینه هایی برای آشنایی بیشتر سازمان ها و نهادها با توانایی های موجود در دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه گفت: خوشبختانه مراکز شتابدهی، سرمایه گذاران ریسک پذیر و به طور کلی نهادها و فعالان حامی ایجاد و توسعه کسب و کار نیز در کشور، رشد خوب و چشمگیری داشته اند. او افزود: دانشگاه علامه طباطبائی نیز به منظور حمایت از ظرفیت های دانشجویی و زمینه سازی برای آغاز کسب و کار در طی سال های اخیر با برگزاری این رویداد علمی از طریق تشکیل تیم های نوپا و مراکز رشدکارآفرینی، توجه نموده است.
او با اشاره به سومین دوره برگزاری رویداد «چکاوک» اضافه کرد: دانشکده اقتصاد و مرکز کارآفرینی دانشگاه با هدف آموزش و توانمندسازی افراد مستعد در بخش های موردنیاز کشور و به منظور ایجاد یک رابطه مؤثر و کارآمد بین دانشجویان، دانش آموختگان و فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا در طی دو سال پیاپی اقدام به برگزاری رویداد چکاوک نموده اند که سومین دوره از تاریخ ۹ آبان ماه به مدت سه هفته در محل دانشکده اقتصاد برگزار خواهد شد.
دکتر مهدی گودرزی دبیر علمی این رویداد نیز با اشاره به زمان و مکان سومین دوره چکاوک گفت: این رویداد با توجه به تجارب اخذ شده از سالهای گذشته، در طی سه هفته در آبان ماه برگزار خواهد شد. هفته ی اول در صندوق نوآوری و شکوفایی، هفته ی دوم در کافه خرد مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه و هفته ی سوم که مرحله ی نهایی رویداد می باشد و در آن تیم های کارآفرین به رقابت باهم می پردازند و در پایان تیم های برتر انتخاب می شوند ، در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه برگزار خواهد شد. او با اشاره به تقدیر از برگزیدگان در پایان رقابت ها گفت: به منظور ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت تیم های برگزیده، ضمن اعطای جوایزی به تیم های برتر، امکان استقرار سه تیم اول در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه فراهم شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دانشگاه علامه طباطبایی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com