0  |  0

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع خلاق

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع خلاق

بر اساس تعاریف سازمان جهانی یونسکو، صنایع خلاق مجموعه‌ای متنوع از صنایع شامل گردشگری، صنایع‌دستی، طراحی مد و لباس، طراحی و معماری، بازی‌های رایانه‌ای، سینما و انیمیشن، گرافیک، هنرهای تجسمی، تبلیغات دیجیتال، غذاهای بومی و غیره است.
در همین راستا افراد حقیقی و حقوقی فعال در این حوزه‌ها می‌توانند در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع خلاق به ارائه توانمندی‌های خود بپردازند. از ویژگی‌های صنایع خلاق می‌توان به رشد سریع و نوآوری، اتکا به استعداد انسانی، خلاقیت، سرعت انتقال بالا، روزآمد شدن و قدرت انتقال پیام فرهنگی اشاره کرد.
در شرایط فعلی که به دلیل تغییر اقلیم و خشک‌سالی و آلودگی‌های مختلف زیست‌محیطی، امکان توسعه صنایع بزرگ و آلاینده و جود ندارد، صنایع خلاق بهترین بستر برای رونق کسب‌وکار، ایجاد اشتغال از طریق صنایع پاک و غیرآلاینده محسوب می‌شود و آینده اقتصاد کشور در گرو توسعه این‌گونه صنایع خواهد بود.
از آنجا که این نمایشگاه با چنین تنوع موضوعی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد لزوم حمایت نهادهای دولتی و بخش خصوصی فعال در این موضوعات بسیار احساس می‌شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع خلاق در اصفهان با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت 29 آذرماه لغایت 1 دی ماه سال 97 برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com