0  |  0

فراخوان استقرار شرکت‌های خلاق در پارک ملی‌فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

فراخوان استقرار شرکت‌های خلاق در پارک ملی‌فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

شرکت‌های خلاق در پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تا 21 آبان ماه برای ثبت‌نام استقرار در پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مهلت دارند.
با توجه به برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی، در راستای تسهیل فضای کسب‌وکار شرکت‌های خلاق و فناور فرهنگی، افراد، تیم‌های نوآور و شرکت‌های خلاق و فرهنگی می‌توانند از مزایای استقرار در پارک علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی بهره‌مند شوند.
از جمله مزیت‌های پیش‌بینی‌شده استقرار تأمین فضای استقرار و امکانات اداری در قالب دفاتر تجهیز شده، سالن‌های همایش، اتاق‌های جلسات و کنفرانس و غیره؛ برخورداری از حمایت‌های مالی از قبیل وام‌های کم‌بهره و ابزارهای مالی توسعه‌ای؛ برگزاری دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی؛ خدمات مشاوره مهندسی، مدیریتی، فرهنگی و هنری و نیز سایر مزایای قانونی مرتبط با شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری است.
از دیگر اهداف این برنامه می‌توان به ایجاد و تقویت برندهای شرکت‌های خلاق در حوزه محصولات فرهنگی کشور و خدمات مبتنی بر فناوری و نوآوری؛ حل معضلات اجتماعی و مشکلات کشور نظیر رفع مشکلات کم‌آبی و خشک‌سالی و پسماند، کنترل آلاینده‌های زیستی و غیره با رویکردهای خلاق و نوآورانه؛ تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی و کسب‌وکارهای نوآورانه اشاره کرد.
فرایند پذیرش شرکت‌های مذکور در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی آغاز و شرکت‌های متقاضی به منظور ارائه درخواست می‌توانند تا تاریخ 21 آبان ماه 97 برای ثبت‌نام اقدام کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۰۲۱_۴۴۲۹۷۵۸۶ تماس حاصل کرده یا به آدرس اشرقی اصفهانی روبروی تیراژه خیابان قموشی کوچه هما دانشگاه علم و فرهنگ طبقه ششم پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مراجعه کنند. با توجه به ظرفیت محدود استقرار، اولویت با متقاضیانی است که در موعد مقرر، درخواست اولیه خود را ارائه کرده باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com