0  |  0

شتابدهنده‌ها و استارت‌آپ‌های انرژی در غرب تهران ساماندهی می‌شوند

شتابدهنده‌ها و استارت‌آپ‌های انرژی در غرب تهران ساماندهی می‌شوند

چندی پیش تفاهم نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی، مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و انجمن انرژی های تجدیدپذیر اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران منعقد شد تا بر اساس آن مرکز توسعه فناوری های انرژی تاسیس و راه اندازی شود.
این مرکز محلی برای استقرار شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتابدهنده های حوزه انرژی خواهد بود و فعالیت های این حوزه در آن ساماندهی می شود.
در حال حاضر، حوالی دانشگاه صنعتی شریف، سوله ای در غرب تهران با ساختمانی قدیمی برای راه اندازی این مرکز در نظر گرفته شده است تا با تجهیز و نصب امکانات مکانی برای گردهمایی استارت آپ‌ها و شتابدهنده ها حوزه انرژی در شهر تهران باشد.
در بازدید کامبیز مهدی زاده فرساد دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه انرژی معاونت علمی بر تسریع فعالیت ها برای تجهیز مرکز تاکید شد تا در زمانی کوتاه راه اندازی شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com