0  |  1

برگزاری نمایشگاه کارآفرینی در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی

برگزاری نمایشگاه کارآفرینی در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی

سید حسین کرابی در حاشیه نشست کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مرحله دوم برگزاری نمایشگاه هفته کارآفرینی به میزبانی ۱۵ شهرستان استان تا پایان فصل پاییز انجام می‌شود و تعداد غرفه‌های نمایشگاه با توجه به ظرفیت شهرستان بین ۴۰ تا ۵۰ غرفه متغیر است.
وی افزود:برگزاری این نمایشگاه در دو مرحله در استان صورت می‌گیرد که مرحله اول از ابتدای مهرماه آغازشده و تا پایان آبان به اتمام می‌رسد که شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام، نیشابور و سبزوار بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:در شرایط اقتصادی کنونی، یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش تولید و حمایت از محصولات داخلی، ایجاد شرایط و فراهم کردن زمینه راه‌اندازی کارگاه‌ها و اشتغال‌های خرد و خانگی و کمک به بازاریابی و فروش آن‌هاست.
وی گفت:در سال‌های اخیر کمیته امداد با توجه ویژه به توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت خود گام‌های مؤثری در ایجاد و توسعه کارگاه‌های خرد و اشتغال‌های خانگی برداشته است که بستر مناسبی را جهت اشتغال و تولید ملی فراهم آورده است.
کرابی تاکید کرد:هدف از برگزاری این نمایشگاهها استفاده از ظرفیت نخبگان، کارآفرینان و خیران در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و شبکه‌سازی است و برنامه‌های برگزاری نمایشگاه شامل برپایی بازارچه فروش محصولات و برگزاری نشست‌های تخصصی با کارآفرینان برتر شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با حضور مسئولان و خیران و برگزاری کارگاه ایده پردازی و نوآوری (استارت تاپ) در حوزه جوانان است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: مرحله نهایی این نمایشگاه در اسفندماه با مشارکت همه شهرستان‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com