1  |  1

سامانه مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد رونمایی شد

سامانه مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد رونمایی شد

سامانه مراکز رشد واحدهای فناور در پنجمین نشست سراسری مدیران مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
دکتر حامد افشاری، مدیر کل کارآفرینی و تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری پنجمین نشست مدیران مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و رونمایی از سامانه مراکز رشد واحدهای فناور، گفت: قابلیت دسترسی به سامانه مراکز رشد واحدهای فناور در چهار سطح سازمان مرکزی، استانی، واحد دانشگاهی و واحدهای فناور تعریف شده است.
وی افزود: یکی از قابلیت‌های این سامانه گزارش‌گیری سهل و آسان از هسته‌ها، واحدهای فناور و مراکز رشد است.
دکتر افشاری به اطلاع‌رسانی جامع این سامانه اشاره کرد و گفت: مجموعه فعالیت‌های همه واحدهای فناور در این سامانه جهت جلوگیری از موازی‌کاری ارائه می‌شود.
وی از پاسخگویی آنلاین سامانه خبر داد و افزود: رتبه‌بندی همه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از این سامانه انجام می‌شود و کاربران مراکز رشد می‌توانند به صورت آنلاین در ارتباط باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com