0  |  0

کانون کارآفرینی چهارمحال و بختیاری فعال شد

کانون کارآفرینی چهارمحال و بختیاری فعال شد

به گزارش ایرنا، ملک محمد قربان پور، در نشست کانون کارآفرینی استان، افزایش توان مدیریتی استان در کمک به شناسایی موانع کارآفرینی براب دستیابی به راهکارهای رفع آن را از مهمترین دلایل تشکیل این کانون عنوان کرد.
وی اظهار داشت: هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان در تصمیم سازی مدیران ارشد استان در زمینه توسعه کارآفرینی، جزو محورهای اصلی فعالیت های کانون کارآفرینی استان است.قربان پور افزود: ایجاد زمینه و بستر مناسب برای گسترش و ترویج کارآفرینی در زمینه های اقتصادی و اجتماعی و همچنین نهادینه سازی فرهنگ آن در استان از سوی این کانون دنبال می شود.
مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور اقتصادی، اجرایی و برنامه ریزی بیان داشت: 12 نفر از مدیران ارشد استان به عنوان اعضای اصلی این کانون معرفی شده اند.وی اضافه کرد: فراهم کردن زمینه همکاری بین اعضای کانون کارآفرینی با دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه کارآفرینی باید به صورت ویژه از سوی این کانون دنبال شود.
قربان پور عنوان داشت: به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت های توسعه ای مربوط به کانون کارآفرینی استان، کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف تشکیل و فعال می شود.به گزارش ایرنا، کانون کارآفرینی چهارمحال و بختیاری در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مستقر است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com