0  |  0

بازگشت دانشمندان و شروع فعالیت دانش بنیان ها

بازگشت دانشمندان و شروع فعالیت دانش بنیان ها

علی مرتضی بیرنگ اظهار کرد: طرح همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی خارج از کشور از سوی معاونت علمی و فناوری بیش از ۳ سال است که آغاز شده و دستاورد های خوبی به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه تا کنون هزار و۶۵ نفر از دانشمندان ایرانی مقیم خارج به کشور بازگشته اند و هم اکنون به فعالیت های علمی آموزشی خود می پردازند، بیان کرد: برخی از آنها یک شرکت دانش بنیان راه اندازی کرده اند؛ برخی در یک شرکت دانش بنیان در واحد تحقیق و توسعه مشغول به کارند یا اینکه عضو هیات علمی دانشگاه یا پژوهشگاه شده اند.
به گفته وی، این دانشمندان ایرانی بیشتر علاقمند هستند تا کسب و کار دانش بنیان راه اندازی کنند.
وی افزود: محققان ایرانی که از خارج به کشور بازگشته اند خیلی مشتاق به استخدام دولت نیستند آنها بیشتر انتظار دارند شرایط کارهای دانش بنیان برای آنها فراهم شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com