0  |  0

راهکار خروج از بحران اقتصادی حرکت به سمت کارآفرینی است

راهکار خروج از بحران اقتصادی حرکت به سمت کارآفرینی است

علیار اسکندری‌نسب در نشست گفتمان کارآفرینان با مسئولان در رفسنجان گفت: با مذاکرات هسته‌ای قید و بندهایی که در گذشته داشتیم باز شد اما متأسفانه بعد از به نتیجه رسیدن برجام به خاطر بعضی مسائل خاص نشد بتوانیم از برجام استفاده کنیم.
اسکندری‌نسب افزود: آمریکا از روزهای آغاز نتیجه دادن برجام که لوکوموتیو اقتصادی کشورمان روی ریل اصلی خود افتاده بود بدعهدی‌هایش را شروع کرد و برجام را بدترین عهدنامه تاریخ کشورش خواند.
وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا یادآور شد: صادرات ۳.۵ میلیون بشکه نفت به بازارهای جهانی فرصت را به آمریکا نخواهد داد.
اسکندری نسب گفت: اکنون همه چشم‌اندازها به بازار نفت دوخته شده و با اقداماتی که در بازار بورس ایجاد شده مشکلی نخواهیم داشت و درآمدهای حاصل از نفت راحت‌تر از دوران تحریم گذشته به کشور برخواهد گشت.
فرماندار رفسنجان بیان کرد: ایران با جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفری و موج تحصیلکرده‌هایش لقمه کوچکی برای آمریکا نیست و آمریکا در دور دوم تحریم‌ها همراهی کشورهای بزرگ را از دست داده است.
اسکندری نسب عنوان کرد: برای خروج از بحران اقتصادی در شهرستان باید به سمت و سوی کارآفرینی و نوآوری برویم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com