0  |  1

فراخوان ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام شد

مرکز رشد با داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری‌سازی طرح‌ها را تسریع می‌کند.
وجود تیم کاری کارآفرین، متخصص و با انگیزه، طرح با قابلیت تجاری‌سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است. متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ابتدای آذرماه سال جاری پذیرای کلیه فرهیختگان حوزه فناوری و نوآوری کشور است.
تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال و نانو مواد می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به نشانی www.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.

فهرست مراکز رشد مستقر در استان های کشور

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com