0  |  0

جذب سرمایه‌گذار برای شرکت‌های دانش بنیان

جذب سرمایه‌گذار برای شرکت‌های دانش بنیان

عبدالمحمد زاهدی اظهار داشت: مسائل مطرح شده توسط صنعت‌کاران استان قزوین که مستقیما به صندوق توسعه ملی مرتبط است جهت ارائه راهکارهای مناسب به صورت مکتوب مطرح شود.
وی عنوان کرد: بخش دیگر نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت استانی مطرح و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
استاندار قزوین با اشاره به عملکرد مدیران بانک‌های استان افزود: عمده مدیران بانک‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته و از مرکز مشکلاتی وجود دارد که موجب پدید آمدن موانع شده است.
صنعتگران استان در بخش‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی نیز در این نشست نیز سوالات و درخواست‌های خود را مطرح کردند که به برخی از آنها می‌پردازیم.
خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: در استان قزوین شاهد جذب سرمایه گذار در مباحث مختلف دانش بنیان تولیدی و غیره هستیم و با توجه به اختصاص 10 درصد منابع ارزی در اختیار صنایع کوچک در هر سال، باید این قانون اجرا شود.
بخشنده رئیس اتحادیه صادر کنندگان قزوین نیز اظهار داشت: استان قروین با 5 درصد تولید ناخالص ملی سهم بسزایی در اقتصاد کشور دارد و با داشتن 4 هزار واحد صنعتی، عدد بیشتری از صادرات به کشورهای مختلف را به خود اختصاص داده است.
وی تاکید کرد: به علت دارا بودن ظرفیت های جرافیایی در استان قزوین قادر هستیم با تجمیع صادرات قزوین و 6 استان هم جوار سهم قابل توجهی در صادرات داشته باشیم.
بخشنده همچنین خواستار اختصاص منابع قابل توجه برای صادر کنندگان واقعی و سهل گیری بانک های اختیاردار ارائه تسهیلات به تولیدکنندکان و صادرکنندگان شد.
موضوعاتی همچون تحریم اجناس اولیه شرکت تسمه تایم و درخواست واردات ماشین آلات با دلار دولتی به کشور، حمایت از سرمایه در گردش شرکت تولید کننده مصنوعات چوبی، دریافت تسهیلات و رفع مشکلات تولیدکنندگان و تعیین بودجه جهت دایر کردن شرکت حمل و نقل برای حمل و نقل صادرات کلیه شرکت‌ها از حمله مورد مطرح شده توسط صنعتگران استان قزوین است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com