صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

معرفی کتاب؛ درآمدی بر کارآفرینی سازمانی

معرفی کتاب؛ درآمدی بر کارآفرینی سازمانی

کتاب «درآمدی بر کارآفرینی سازمانی»، ترجمه و تالیف «محمد حسن پرداختچی، حمید شفیع زاده»، توسط انتشارات «ارسباران» در «128» صفحه منتشر شده است.
كتاب حاضر با هدف آشنایی مخاطبان با مقوله‌ی كارآفرینی به ویژه در سطح سازمانی در دو بخش و پنج فصل تدوین شده است:

بخش اول:

در فصل نخست به تعاریف كارآفرینی، چارچوب نظری، معرفی صاحب‌نظران كارآفرینی و عوامل موثر بر كسب و كار پرداخته شده است. در فصل دوم مسائل مربوط به شناسایی منشا رفتارهای كارآفرینانه بحث شده، در فصل سوم شاخص‌های كارآفرینی یعنی خلاقیت و نوآوری، ریسك‌پذیری، مسئولیت‌پذیری، قدرت تصمیم‌گیری و مشاركت‌جویی معرفی گردیده است.

بخش دوم:

كتاب به كارآفرینی در سازمان اختصاص دارد كه در فصل چهارم به طرح موضوعاتی هم‌چون تاریخچه و تعریف كارآفرینی سازمانی، ویژگی‌های كارآفرینان سازمانی و كارآفرینی شركتی پرداخته شده و در فصل پنجم نیز به مدیریت و كارآفرینی اختصاص دارد.  

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com