0  |  0

دانشگاه شریف برگزار می‌کند: مسابقات چالش های فناوری اطلاعات

دانشگاه شریف برگزار می‌کند: مسابقات چالش های فناوری اطلاعات

مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT Challenge ) در شش ماه دوم سال ۱۳۹۷ در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

 رویدادهای ICT چلنج ( ICT Challenge ) مجموعه مسابقاتی است که با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار، تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود.
این رویدادها توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سازمان نظام صنفی رایانه ای و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود و در هر کدام از آنها یک چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفته و برای حل این چالش، یک مسابقه برگزار خواهد شد.
نحوه کار به این شکل است که برای انتخاب چالش اصلی مسابقه گروهی از مجموعه های فعال در حوزه ICT تشکیل شده و با نظر این گروه و تحت یک سری قوانین خاص چالش های مطرح شده تبدیل به یک یا چند مسئله قابل ارائه در مسابقات خواهد شد.
با توجه به چالش انتخاب شده، افراد مستعد و توانمند و دارای ایده های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می شوند.
مسابقات به صورت حضوری و طی یک روز ( ۱۲ ساعت ) برگزار می شود و افراد برتر همان روز جوایز خود را دریافت خواهند کرد.
در این راستا رویداد های ICT Challenge در سال ۱۳۹۷ طراحی شده و به ترتیب اجرا خواهد شد که این رویدادها در حوزه برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی است و در سال آینده وارد حوزه های جدید ICT خواهد شد.
رویداد java challenge به عنوان چالش زبان برنامه نویسی جاوا ۱۵ آذرماه و php challenge به عنوان چالش زبان برنامه نویسی پی اچ پی ۱۳ دی ماه برگزار می شود. در همین حال سومین رویداد مربوط به چالش زبان برنامه نویسی پایتون (python challenge) است که ۱۶ اسفندماه برپا خواهد شد.
با توجه به هدف اصلی رویداد که شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار است، چالش ها طوری انتخاب می شوند که بعد از برگزاری رویداد موضوعی واقعی و مطرح در صنعت حل شده باشد و امکان جذب شرکت کنندگان برتر در صنعت فراهم شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خیرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com