0  |  0

تعامل انجمن کارآفرینان جوان با کمیسیون‌های تخصصی مجلس

تعامل انجمن کارآفرینان جوان با کمیسیون‌های تخصصی مجلس

مهدی نجار دیسفانی، دبیرکل انجمن جوانان کارآفرین استان تهران آمادگی این مجموعه را برای کمک و مشاوره به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با هدف تسهیل شرایط کسب‌وکار حوزه جوانان اعلام کرد. در جلسه ویژه کمیسیون اصل ۴۴ و حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی که به ریاست حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعضای کمیسیون صنعت، معدن و انرژی انجمن جوانان کارآفرین استان تهران نیز حضور داشتند.
در این جلسه، امین فتحی رئیس کمیسیون صنعت، معدن و انرژی انجمن جوانان کارآفرین استان تهران ضمن ارائه توضیحاتی از طرح‌ها و پیشنهادهای موجود در کمیسیون و کارگروه‌های تخصصی این مجموعه، خواستار ارتباط موثر جوانان کارآفرین حوزه تولید و بازرگانی با تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیرندگان کشور در قالب تشکیل شورای مشورتی جوانان کارآفرین مجلس شورای اسلامی شد. محمود بهمنی، نایب‌رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس نیز ضمن حمایت از طرح‌های جوانان از پیشنهاد حضور جوانان در مجلس شورای اسلامی حمایت کرد و خواستار تهیه سازوکاری برای این موضوع شد.
هادی قوامی، نایب‌رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز با اشاره به واژه کارآفرینی که نوآوری را دربرمی‌گیرد طرح‌های حوزه جوانان را مثبت دانسته و انگیزه و حضور جوانان در عرصه تولید کشور را الزام رهایی از شرایط موجود در کشور دانست. حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز ضمن تقدیر از کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به جهت نگاه ملی به حوزه تولید و اشتغال در کشور، آمادگی اتاق ایران را برای حضور جوانان کارآفرین در شورای گفت‌وگو، همچنین بررسی طرح‌های حوزه جوانان در کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران به جهت تسهیل فضای کسب‌وکار اعلام کرد. در پایان فولادگر ابراز تمایل کرد از پتانسیل موجود در این تشکل و کمیسیون صنعت به‌عنوان بازوهای مشاوره‌ای و تولید محتوا استفاده کرده و جلسات به‌صورت دوره‌ای و تخصصی ادامه یابد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com