0  |  1

رییس شورای راهبری پارک علم و فناوری ICT منصوب شد

رییس شورای راهبری پارک علم و فناوری ICT منصوب شد

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی نصراله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات را به عنوان رییس شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات «سایت امام سجاد(ع)» منصوب کرد.
آذری جهرمی، بر اساس همین حکم، سیروس موثقی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، امیرحسین دوایی مرکزی مشاور وزیر در امور فناوری های نوین، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی شیخ حسنی دبیر طرح پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد جعفر صدیق دامغانی زاده، عضو هیات علمی دانشگاه تهران را به عنوان اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات «سایت امام سجاد(ع)» منصوب کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این حکم، هدایت و نظارت بر فعالیت های پارک و تصمیم گیری در مورد خدمات پیمانکاران در مراحل طراحی نرم افزارها و احداثات عمرانی پارک، برنامه ریزی برای بازسازی و توسعه زیرساخت های حقوقی مورد نیاز پارک و تصمیم گیری نهایی در کلیه موارد مربوط به پارک در مرحله راه اندازی تا زمان تایید اساسنامه و استقرار کلیه ارکان پارک را از وظایف رییس و اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات «سایت امام سجاد(ع)» اعلام کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com