0  |  0

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام با حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام با حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان

مهرداد سهرابی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام از 13 تا 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 در سه سالن سرو، نرگس و بهار پذیرای علاقه‌مندان است.
وی با بیان اینکه تفاوت این دوره از نمایشگاه با دوره‌های قبلی در این است که بخش عرضه و فروش محصولات جانبی و خرده‌فروشی کالاها حذف شده و بر روی هدف این نمایشگاه که ارتباط بین صنعت، مردم و دولت است تمرکز شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه از سه بخش تشکیل شده که در یکی از بخش‌های آن 50 شرکت دانش‌بنیان و نوپا مستقل و حدود 50 شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری حضور دارند.
سهرابی با بیان اینکه علاوه بر بخش شرکت‌های استارت‌آپی، شرکت‌های نوپا، دانش‌بینان و مراکز رشد فناوری بخش دیگری از این نمایشگاه به شهرداری‌ها اختصاص یافته است، افزود: در بحث شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند علاوه بر شهرداری شیراز از شهرداری‌های دیگر نیز برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش دیگر نمایشگاه شرکت‌های فعال استان فارس در حوزه مخابراتی و ارتباطی، شرکت‌ها و فروشگاه‌های صنف رایانه و ماشین‌های اداری حضور دارند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه برگزاری سمینارها، گارگاه‌های تخصصی و میز گفت‌‌وگو برای تبادل نظر و اطلاعات شرکت‌های مختلف پیش‌بینی شده است.
ناصر مهرتاش، رئیس اتحادیه صنف رایانه شیراز، نیز در این نشست با بیان اینکه در این نمایشگاه کل توانمندی‌های استان فارس در زمینه آی.تی و آی.سی.تی در بخش خصوصی و عمومی به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه جلوه‌ای از آی.تی استان فارس به نمایش گذاشته می‌شود و ظرفیت بالای این استان در این زمینه عرضه می‌شود.
نادری، مجری برگزاری هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام شیراز، نیز در این نشست با بیان اینکه بخس شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این نمایشگاه است که استقبال خوبی از آن شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2500 متر مربع در قالب 120 غرفه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه اتاق بازرگانی شیراز به عنوان بخش خصوصی سرمایه‌دار نیز فعالیت دارد تا بر روی پروژه‌هایی که شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان تولید می‌کنند و در واقع شهرداری‌ها و جامعه به آن نیاز دارند سرمایه‌گذاری کنند که در نهایت یک محصول خوب برای داخل استان و حتی خارج از استان ساخته شود.
نادری بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها شرکت‌های سخت‌افزای ما برای واردات با مشکلاتی روبه‌رو شدند به همین دلیل ما در نمایشگاه امسال تمرکزمان بیشتر بر روی شرکت‌های دانش‌بنیان که محصولات بومی تولید می‌کنند بوده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com