صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

تداوم کسب و کار خانوادگی

تداوم کسب و کار خانوادگی

کتاب «تداوم کسب و کار خانوادگی»، نوشته‌ی «کلی لکووی- جنیفر پندرگست»، ترجمه «حسین سامعی» توسط انتشارات «آریانا قلم» در 256 صفحه منتشر شده است

درباره کتاب:
این کتاب با هدف تأمین یکی از نیازمندی های کلیدی خانواده های دارای کسب و کار، یعنی دسترسی به دانش و تجارب موفق جهانی در ارتباط با نحوه مدیریت کسب و کارهای خانوادگی، به خصوص جانشینی در این کسب و کارها تهیه شده است. نویسندگان این کتاب، از مشاوران ارشد گروه مشاوران کسب و کار خانوادگی هستند که یکی از معتبرترین نهادهای مشاوره ای در حوزه کسب و کارهای خانوادگی دنیا به حساب می آید. آن ها به اتکای سال ها تجربه در مشاوره به کسب و کارهای خانوادگی، کتابی را به رشته تحریر آورده اند که جزو معدود کتاب های جامع در حوزه تداوم کسب و کارهای خانوادگی به شمار می آید. در این کتاب موضوعات مختلف پیش روی کسب و کارهای خانوادگی به منظور جانشینی موفق و تضمین تداوم کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است.
فهرست مطالب
فصل اول
فرصتها و چالشهای تداوم
فصل دوم
بنـیان تداوم: چشم اندازی برای آینده
فصل سوم
تداوم مالکیت
فصل چهارم
تداوم رهبری
فصل پنجم
نقش حاکمیت کسب وکار در برنامه ریزی تداوم
فصل ششم
نقش حاکمیت خانوادگی در برنامه ریزی تداوم
فصل هفتم
نقش حیاتی فرهنگ سازمانی در تداوم
فصل هشتم
مسیر پیش رو
مطالب مرتبط
نمونه ای از منشور هیئت مدیره
نمونه ای از منشور شورای خانوادگی
سفر یک خانواده

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com