صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

مدل کسب و کار شما

مدل کسب و کار شما

کتاب «مدل کسب و کار شما»، نوشته‌ی «تیم کلارک، الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور»، ترجمه «حسام الدین ساروقی، فیروزه کرمانشاه و مینا نجفیان» توسط انتشارات «آریانا قلم» در 252 صفحه منتشر شده است

درباره کتاب:
مدل كسب‌وكار شخصی، ابزاری تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که در ارزیابی خود و کارهایی که می‌توانید انجام دهید کمکتان می‌کند.
شغل‌های رویایی بیش از آنكه پیدا شوند، خلق می‌شوند بنابراین با جست‌وجو‌های مرسوم به دست نمی‌آیند.
شما چه جور آدمی هستید؟
چه نقش‌هایی در زندگی بر عهده دارید؟
بهای شما چقدر است؟
آیا از شغل خود راضی هستید؟
هدفتان از کار چیست؟
حرفة شما چه نقشی در زندگی‌تان دارد؟
پرسش‌هایی مانند اینها ممکن است گاهگاهی به ذهنتان برسد و شما به دنبال یافتن پاسخ آنها باشید یا حتی بدون پیدا کردن پاسخی مشخص از كنارشان بگذرید و به روزمرگی ادامه دهید.
شما می‌توانید زندگی کاری‌تان را با استفاده از تابلوی طراحی مدل كسب‌وكار شخصی دگرگون کنید. مدل كسب‌وكار شخصی، ابزاری تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که در ارزیابی خود و کارهایی که می‌توانید انجام دهید کمکتان می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کتاب اینجا کلیک کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com