صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  1

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط

کتاب «برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط»، نوشته‌ی «دیوید دبلیو اندرسون»، ترجمه «ابوالفضل دانایی ، امیر احسانی» توسط انتشارات «تیسا» در ۱۵۷ صفحه منتشر شده است

درباره کتاب:
بازاریابی برای کسب و کار در رقابت بسیار تنگاتنگ امروزی در بازار در بهترین حالت کار بسیار دشواری است. پول به سختی به دست می آید مشتریان زیاده خواه و پرتوقع شده اند. افزون بر این تنوع و فراوانی راهکارهای بازاریابی موجود برای صاحبان تجارت و بازاریابان می تواند گیج کننده خسته کننده باشد. این کتاب حاصل 30 سال تجربه در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین المللی بوده و یک ابزار مناسب و لازم برای توسعه تجارت هایی با اندازه کوچک تا متوسط است.
ایجاد یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای تجارت شما ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد. در حقیقت بسیاری از صاحبان تجارت در پی چنین برنامه ای نیستند و بسیاری هم یک برنامه ناقص را پیاده می کنند چرا که آنها یک فرایند کاربردی و قابل کنترل را به کار نمی گیرند.

فهرست مطالب:
تئوری بازاریابی: زندگی واقعی
انجام تکالیف و وظایف خود
رقابت موثر
شناسایی گرایش های بازار
برنامه بازاریابی
راه های متداول برای ارسال پیام بازاریابی مربوط به بازارشما
الگوی کار
جمع بندی تمامی برنامه ها با هم

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com