صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران

نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران

کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران»، نوشته‌ی «انجمن زنان مدیر کارآفرین»، توسط انتشارات «روشنگران و مطالعات زنان» در «196» صفحه منتشر شده است.

محتوای کتاب در قالب 2 بخش تنظیم شده است .
در مقدمه کتاب آمده است :
کشف استعداد های خلاق در عرصه کسب و کار و کارآفرینی زنان و نیز شناسایی تجارب آنان در این مسیر هم به قصد هم افزایی در میان زنان صاحب کسب و کار و کارآفرین و هم با هدف انتقال به نسل نوپا خاصه دختران فارغ التحصیل دانشگاهی ماموریتی است که انجمن زنان کارآفرین سهمی از آن را به عهده گرفته است.
در همین راستا انجمن از آغاز حضورش در جامعه مدنی ایران , از سال 1383 تا کنون همت گماشت تا با چهره های موفق زنان صاحب کسب و کار و کارآفرین چه آنان که در صنف و حرفه خود نام آورند و چه آنانی که در گوشه ای از این مرزو بوم, گمنام اند دست یابد. انجمن هر ساله نیز بخشی از یافته های خود را حول موضوعی خاص گردهم می آورد تا تجارب یک به یک بیان شود.
در همین مسیر انجمن زنان کارآفرین به پاس یک دهه فعالیت خود بر آن شد تا بخشی از این تجارب را مستند و منتشر کند. نه به قصد تبلیغ که ترسیمی از واقعیت است . واقعیت ازتلاش زنانی که با ابتکار عمل و قابلیت های خود و علیرغم ابهامات و چالش های اجتماعی و اقتصادی پیرامون توانسته اند مستقل کسب و کاری جدید راه اندازی کنند و یا فراتر از آن در مسیر کارآفرینی ایده های نو را خلق کنند.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com