0  |  0

دومین همایش پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود

دومین همایش پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود

دومین همایش ملی "پیشرانه‌های دریایی کشور" با هدف ارائه دستاوردهای علمی در حوزه پیشرانه‌های دریایی، جمع آوری ایده‌ها، پژوهش‌ها و نظرات علمی پژوهشگران و صنعتگران، هفته اول اسفندماه سال جاری با همکاری ارگان‌های دریایی کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، صنعت کشتی‌سازی را می‌توان یکی از مهمترین ارکان صنایع دریایی کشور عنوان کرد. این صنعت به عنوان یکی از محورهای اشتغال‌زایی و توسعه صنعتی کشور نقش به سزایی ایفا می‌کند و از مهمترین گلوگاه‌های صنعت کشتی‌سازی توجه به تأمین و بومی سازی پیشرانه‌ها است.
پیشرانه‌های دریایی یکی از پر اهمیت‌ترین ارکان تولید شناور در سطح جهان بوده و نقش عمده‌ای در گسترش صنایع دریایی ایفا کرده است.
جهت دریافت اطلاعات همایش به آدرس اینترنتی www.MPropulsionC.ir مراجعه شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com